28 d’octubre 2007

Una mascota!

Finalment va ser mascle i es diu Kimi

Ahir diumenge 28 d’octubre, vam celebrar el meu aniversari amb la família. Em van regalar moltes coses que ara us explicaré, però el més impressionant va ser una mascota!! Uaaaaaau!! Aquell animal és un conillet d’índies que de moment li dic Cuca, però no estic del tot segura si posar-li aquest nom per sempre. És blanca, té una orella de cada color: una marró i l’altra rosa. Ara té tres mesos. Menja: pinso, pipes, cereals i herba. Té un abeurador amb aigua i una bufanda que li serveix de llit. Ara que ja us he dit bastantes coses de la Cuca us explicaré les altres coses que em van regalar, són aquestes: els meus pares una taula per fer els deures amb tots els seus complements; la meva tieta i el meu tiet em van regalar tres coses que són: un conjunt de roba, un mallot per fer gimnàstica artística, que és l’esport que faig jo i un marc de fotos; i els meus avis, una motxilla de “La Pucca”.

En fi, que estic molt contentaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!

.................................. Laia Barri ...................................