19 de febrer 2008

El meu esport preferit

De molt petit que m'agrada el futbol, vaig començar als cinc anys. No hi ha una sola raó, potser les més importants són que m’agrada fer pinya amb els meus amics, fer-ne de nous i, sobretot, l’emoció dels partits. El meu entrenador es diu Marc i és molt cridaner, però ens estima molt.
Els entrenaments són els dimecres i els divendres, però el més divertit és el dissabte al matí quan amb el pare sortim de casa cap al camp de futbol de Santa Eulàlia o altres llocs. Llavors el Marc ens reuneix i diu qui jugarà i de què. A mi sempre em posa de defensa. Ser defensa és molt difícil, has de ser molt forçut, astut, ràpid, valent i intel·ligent. Quan finalment sortim al camp amb la camiseta verda i blanca estem molt motivats per intentar guanyar el partit. Si no guanyem ens sap greu i no estem contents, però sabem que en guanyarem un altre.

......... Roger Solé ..........