10 d’octubre 2008

Visita al Parlament


Edifici del Parlament de Catalunya al parc de la Ciutadella.

A mi el que em va sorprendre de la visita al Parlament va ser la sala de sessions, perquè era molt gran. També em va cridar l’atenció el quadre que va fer l’Antoni Tàpies.
Vaig veure que el Parc de la Ciutadella era molt gran i molt bonic.
Una cosa que vaig notar curiosa és que al Parc de la Ciutadella s´hi pogués portar gossos.
I per últim em va sorprendre com era de bonic el Parlament per dins.

....................... Albert Villar ...............................


El Parlament, és molt gran i bonic. Te moltes sales, bastants pisos i molta gent treballant.
Quan arriba el President a l'edifici, sonen timbres i quan surt també, perquè la gent sàpiga que ha arribat.
A la cambra hi ha 135 diputats i 6 grups parlamentaris.
El palau on hi ha actualment el Parlament, al segle XIX, el van oferir a la Reina d’Espanya, però no el va acceptar perquè abans, anys enrere, havia estat una presó i també un arsenal d’armes.
Quan vam anar al Parlament va sonar el timbre, que volia dir que havia arribat el President.
Vam veure el quadre de Tàpies, el de 7 de Novembre, que era a un lloc que es diu la “Rotonda”.
..... Alejandro Carmona Paredes ...............................