12 de febrer 2015

Fem poesia




La Paula C.  ha escrit aquest poema sobre la biblioteca inspirant-se en la poesia "Al meu poble" de Maria Dolors Pellicer.

Al meu poble

Al meu poble la gent compra
al mercat , cada dijous
botifarres, llonganisses,
sardinetes, floricols.

Compren penques i cacaues,
carabasses ben torrades
i saquets de caragols.

I per Pasqua, una mona,
per Nadal, els pastissets.
I s’escuren les butxaques
per omplir es cabassets
amb ametlles ensucrades,
confitures i pinyons
cucurutxos de galetes,
mantegades i torrons.

Compren flors en abundància,
per primavera, com cal,
però no compren somriures,
que això es dona de regal.

Maria Dolors Pellicer

La biblioteca

A la  biblioteca del poble
hi ha llibres de tota mena,
hi ha la secció d’adults
i també la de nens i nenes.

Llibres de tots els temes,
amor, aventura, misteri...
fins i tot n’hi ha de por,
mare meva, quin cangueli!

El club Fantàstida comenta
els llibres que han llegit,
com estan a la biblioteca
no poden fer ni un crit!

Quan acabem la visita,
anem al parc a  jugar.
em posaré as córrer
quan acabi l’esmorzar.

Paula C.