09 d’abril 2008

El meu amic Bruce

En aquestes festes de Pasqua vaig anar a veure el meu amic Bruce, que fa poc que l’havien operat. Era un company de l’equip de futbol on jo jugava abans.
La malaltia que té no és massa freqüent, ja que no permet que la sang circuli bé per la cama i, és clar, no pot jugar a futbol que és la seva gran passió. Ja fa uns quants mesos que té aquest problema i, com que l’acaben d’operar, encara estarà uns quants mesos més a poder jugar, correr,etc. Ara semblava que estava millor, però encara no es podia moure del llit.
Aquest amic és molt optimista i intenta mirar-se les coses pel costat bo, perquè segurament qualsevol altra persona ara mateix estaria trista i plorant...
Quan vaig arribar a casa seva va estar molt content de que l’anés a veure. Tenia tota la cama enguixada plena de firmes dels seus amics. La qual cosa volia dir que tots els seus amics l’anaven a veure i estaven amb ell.

........ Nil Congost .............