20 de novembre 2008

L'investigador de la setmana

Descobreix els enigmes!
Descobreix els enigmes!

Divendres, 21


La recepta del doctor Pastilla

Un metge, el doctor Pastilla, ha receptat a la Sigfrida tres píndoles per curar-li la tos. Li ha aconsellat que prengui una píndola cada mitja hora a partir d'ara mateix. Quant temps trigarà la Sigfrida a prendre's les tres píndoles?

Dilluns, 24

El camí de Can Tavella

Mentre anava jo cap a Can Tavella
em vaig creuar amb set velles.
Cada vella duia set sacs,
cada sac, set ovelles.
Quantes velles i ovelles anaven cap a Can Tavella?

Dimarts, 25

El poema de la família

El farmacèutic i la seva filla,
el metge i la seva dona
es van menjar 9 ous
i a cadascun els en van tocar 3.
Com pot ser?

Dimecres, 26


El galimaties de la germana que no és tia

Jo tinc una tia i la meva tia, una germana que no és la meva tia. Com és possible això?

Dijous, 27

Una qüestió d'altura

Abans que els exploradors descobrissin l'Everest, quina era la muntanya més alta de la Terra?