29 de gener 2009

El meu esport preferit

Gimnàstica artística, el meu esport preferit

Jo practico un esport al Club natació Granollers. L’esport es diu gimnàstica artística i és un esport divertit perquè allà fem moltes coses divertides. Hi ha quatre aparells: una barra d’equilibri, unes barres asimètriques (que allà diem paral·leles), també hi ha terra i salt. Jo m’ho passo molt bé però també cansa molt i és molt dur. Els aparells que m’agraden més son les barras asimètriques i la barra d’equilibri. Terra també però no gaire, per últim salt, que no m’agrada gens. A final de curs fem un festival allà, on veiem les altres nenes com ballen. Aquest ball l’hem preparat durant molt dies i totes ens hem esforçat molt per preparar-lo i ens ho hem passat molt bé.

.................. Sàngia Girbau ..........................