01 d’octubre 2009

COMENCEM UN NOU CURS

Els nois i noies de 6è parlen del començament de curs. Els hem demanat que en diguin alguna cosa i aquestes són les respostes:

Fa poc vem començar el curs, exactament el catorze de setembre.

Quan vaig arribar estava content i a la vegada trist. Estava content per tornar a veure els meus amics cada dia al cole. I estava trist perquè no volia fer nou mesos de cole, només portem mig mes!
............. Jordi Comellas ................

Aquest any ja soc a 6è i, pel que veig, és bastant més difícil que 5è.

Hem canviat de classe, aquesta és molt millor: dona de cara al carrer i tenim una pantalla a sobre de la pissarra per projectar coses com textos, vídeos, etc.

Han vingut dos companys nous a 6è: una nena que és diu Aida i un nen que es diu Oriol.

Però a part dels nens nous, m’ha agradat retrobar-me amb els meus amics i companys de classe.

.............. Jesús Hermosilla ..............


Al principi de curs va venir la directora ens va dir que necessitaria la nostra ajuda perquè érem els més grans de l'escola. També va dir que faríem coses diferents, com ara portar el drac per Sant Jordi i ajudar els nens petits perquè es portin millor i no fassin coses dolentes. Així que aquest curs ens hem de posar les piles perquè tenim més responsabilitats. El que em farà més pena serà quan ens acomiadem de sisè.

............. Raül Montilla .....................


Aquest any ja vaig a sisé i som els més grans del cole. Com que quan s'acaba el curs ja ens n'anem a l’institut, al final ens fan un comiat.

M’agrada molt aquest curs perquè fem coses diferents i som els més grans, però sobretot perquè anirem a colònies la primera setmana de juny: tres dies i dues nits. És el que més m’agrada de tot el curs.

............... Oscar Yàñez .................


Aquest any som els mes grans i tindrem mes exàmens, mes proves, mes feina…, però també anirem de colònies i ens hi estarem dues nits.

Per Sant Jordi, un company i una companya faran de sant Jordi i de princesa i hi haurà la Mostra Literària que aquest any la vull guanyar; fixeu-vos si en tinc ganes que he estat tot l’estiu pensant el conte que faré! Ah, i a més, és el meu últim any en aquest preciós cole.

.............. Roger Pericas ...................