En primer lloc ens
va explicar com es fa un llibre, més
tard li vam fer totes les preguntes que teníem preparades. Li vam fer dos tipus
de preguntes, unes sobre la seva vida i unes altres sobre el llibre que ens vam
llegir.
El que més ens va
agradar és com ella feia els llibres, perquè ella només escriu sobre allò que
li agrada, si no li agrada una cosa i se sent obligada no es queda tranquil·la.
EDUARD M.
Feia dies que esperàvem
a l’Eulàlia. El temps que vam estar esperant es va fer molt però que molt
llarg. Quan va arribar el dia li vam fer preguntes i ens les va contestar amb
molta amabilitat.
XAVI H.
Portada del llibre que hem llegit |
Per a fer un llibre
cal començar imaginant la història, és a dir, pensar què passarà, quins personatges seran
els protagonistes, com es diran i, si veus que no té emoció la has de deixar. Després
has d’escriure-la. Quan has acabat, has
de repassar el text, pots deixar que
algú la llegeixi per veure com sona.
Si ets un escriptor/a conegut/da pots presentar el llibre a una editorial, allà
se’l llegeixen i et truquen per dir-te si és bo o no. Llavors es tria un
il·lustrador pel llibre i finalment el llibre es publica.
A mi m’ha agradat
molt que vingués a explicar-nos com era la vida d’una escriptora, és molt
interessant.
AINA A.
Tot sisè li vam fer
un regal, un dibuix d’una olivera, el símbol de la pau.
AINHOA O.
Un petó de mandarina ens ha
agradat molt, perquè es basa en una historia d’amor i drama que passa a un
grup de nois semblant a nosaltres.
És una preciosa historia d’amor, però el que
més ens ha agradat ha sigut que en Tavi ha demostrat que la gent pot
experimentar grans canvis a la vida, que has d’esforçar-te si vols aconseguir
una cosa, com en Tavi que al principi
era un nen que tenia por d’expressar el que sentia per la Vanina però al
final ho va aconseguir gràcies a ser valent i a esforçar-se, per l’amor que
tenia cap ella. En moltes ocasions ha estat com si ho visquéssim nosaltres.
Els nens i nenes de sisè.