11 de febrer 2014

PLA LECTOR : MISTERI EN EL CROSCAT

http://blocs.xtec.cat/barnola/files/2014/01/croscat.jpg

A sisè hem llegit  l'obra de  Carme Arrufat "Misteri en el Croscat", es tracta d'un llibre d'aventures escrit en primera persona que passa a llocs reals. Un cop llegit, hem fet un treball sobre el seu contingut i la seva forma.


Aquí en teniu un parell d'opinions.

“Misteri en el Croscat” ha sigut un llibre molt divertit, ha tingut la seva part d’aventura i de misteri. Ha sigut una experiència única perquè els protagonistes es posaven en uns embolics que feien molta gràcia però, a la vegada, et preocupaven.

He gaudit moltíssim amb la seva lectura i et pots posar per moments en la pell dels protagonistes, ja que, de vegades, nosaltres també fem coses entremaliades.

SERGI G.

Jo opino que aquest llibre ha sigut un dels llibres que més m’han agradat dels que m’he llegit perquè és un llibre d’aventures i misteri, com “la mà negra”, el meu conte preferit.

La part més divertida del “Misteri en el Croscat” és quan en Bernat balla el Ball del Drac i la que més por fa, és quan segresten a en Bernat. Jo recomano aquest llibre, és magnífic.

CARLOS C.