27 de setembre 2010

Què penso del nou curs

Aquest setembre em començat un nou cicle i ens posen més deures. M’ha sorprès els diferents professors que arribem a tenir per totes les assignatures. Crec que això és perquè ens estem preparant per anar a l’institut.Aquest any farem més activitats que l’any passat.

................. Jordi Barri ...................

Aquest curs hi ha moltes coses diferents: tenim més professors, escrivim amb boli, tenim més deures, etc. En aquesta escola hi portem 7 anys, des de P3 a 4t, i encara ens queda 5è i 6è. Aquí hi he fet molts amics i amigues, com per exemple: l’Erika, la Irene, el Dani, l’Edu,etc. Aquest curs de moment és molt divertit i m’ho estic passant molt bé, la veritat.

.................Judit Montosa...................................


Hem canviat de curs i hem anat a l’aula de 5èA de Cicle Superior, ara som els més grans de l’Escola Ronçana. Tenim un nou professor anomenat Ramon. En Ramon és molt simpàtic i educat . En aquest curs ens ho passarem genial!!!

......................Daniel Vicente.................................


Només ens queden dos anys a l'escola i acabem. Ara les coses són molt més difícils perquè ens fem grans. Les classes són molt més grans i ens toquen molts més professors.

Ara fem el pati a la pista. Abans anàvem al bosc i m’agradava molt més, però ja m’hi he acostumat.

........................... Erika Cano.........................................