22 d’octubre 2014

Alguns treballs dels alumnes de 6è



Gisela Pèrez Moreiras
Dimarts,7 d’octubre del 2014
Ll.Catalana /Expressió Excrita

El Retrat

Jo faré a la meva germana ,que es diu Sandra i té 14 anys.

No és ni alta ni baixa, és bastant prima i forta. Té els cabells llargs, llisos i rossos. També té uns ulls marrons ,i la seva pell es blanqueta ,a l’hivern i a l’estiu molt morena.

La meva germana quan era petita, era molt divertida i alegre, però ara li agrada molt està  sola a la seva habitació (a vegades quan ha acabat els deures li agrada que las tres ens fiquem a practicar balls del YOU TUBE i les ballem devant de la càmara qué li vam regalar pel seu aniversari J)

Es molt esportista ,però li encanta tocar el violi.




Marina Roura Torras
Dissabte, 18 d´Octubre de 2014
Llengua Catalana




                                               Retrat


Jo faig el retrat de la meva cosina Txell, té 3 anys i és molt trempada.
Jo sempre dic que quan juga està revolucionada (com una cabra).



És una mica alta, té els cabells curts i arrissats i a vegades porta una cua.
Té uns ullets aixinadets marrons tirant a negre.
Té la pell blanqueta i fa un somriure dolç i trempat.
El seu nasset és grosset i aixafadet.
Sempre porta pantalons i samarreta, i de vegades es posa uns vestits preciosos.


És alegre i bromista però si veus que s´enfada i comença a plorar ja pots corre perquè s´enfada moltíssim.
I quan està molt contenta comença a abraçar i a fer petons.


La meva cosina és salíaca i no pot menjar amb glúten, però ja s´hi ha acostumat molt. Li agraden els collarets i les polseres.
Té dues germanes es diuen Judit i Ona, també son molt trempades.
Com que són les meves cosines preferides, de vegades quedem.